woensdag 7 december 2011

Kaartje voor Kinderkankerfonds

Hallo allemaal, een paar dagen geleden zag ik op Christa haar blog een oproep om kaarten te maken voor het kinderkankerfonds. Ze sturen daar elk jaar bij de overlijdensdatum van de kinderen kaartjes naar de ouders om te laten weten dat ze je kind nog niet vergeten zijn. Ik vind dat een heel goed initiatief en heb besloten mee te doen. Er wordt gevraagd wat met het logo van het KKF te doen, maar moet zeggen dat ik niet goed wist wat ik er mee aan moest, gelukkig mocht je ook wat anders maken. Ik heb daarom besloten om een digi van Mo Mannig te gebruiken die me wel wat aan het logo doet denken. Het logo is namelijk een kindje wat met zijn rug naar je toestaat en een rugzakje op heeft. Ik heb dit kaartje gemaakt aan de hand van een card sketch challenge van Nicole Verkooijen.
  
   

Het papier is uit een paperpad van First Edition Paper genaamd Isabelle. De digi is dus van MoManning ingekleurd met Derwent potloden. En daarna uitgestanst met een Nestabilitie. Het lint komt van de markt en heb ik met behulp van de Ribbon Slot Punch Tool van Making Memories door het afdrukje heen gehaald. De vlinders zijn ponsen van Nellie Snellen. Dit keer geen tekst omdat ze graag neutrale kaarten willen.
Christa, ik hoop dat dit een beetje de bedoeling was en anders hoor ik het graag. Willen jullie nou ook mee doen met dit mooie initiatief kijk dan even op haar blog.

Het kaartje doet mee met de volgende challenges:
- Charisma Cardz: Spots 
- 2 Sisters: Punces and/or Dies 
- The Crafty Pad: Give It A Punch 
- Cutie Pie: Pastel Creations 
- Papertake Weekly: Anything Goes 
- Lets Craft and Create: Round and Round
- Lothian Crafts: Pink and Brown 
   
Groetjes Babette

22 opmerkingen:

  1. Wat een goed initiatief. Ik wil ook wel graag mee doen en ga zeker even kijken bij haar op het blog. Wat heb je een ontzettend leuk en lief kaartje gemaakt. Daar kun je een ouderpaar vast heel veel steun mee geven.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend mooi kaartje heb je gemaakt voor het goede doel. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just adorable! Very cute stamp and coloring. Thanks so much for playing with us at The Crafty Pad this week. Good luck and Happy Holidays!
    Victoria Lavender

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super initiatief! En je hebt er een geweldige mooie kaart voor gemaakt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig initiatief en wat een prachtig kaartje!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een geweldig initiatief en je hebt er een geweldig kaartje voor gemaakt Babette, schitterend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Babette,

    heel erg mooi!! Ik zag ook de oproep bij Christa en ik ben van plan een kaart te sturen. Gelukkig hebben we tot maart de tijd. Je afdrukje is heel mooi en ik denk zeker voor deze gelegenheid.
    Groetjes, en succes met de challenges!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superschattig kaartje Babette, echt wel passend voor dit doel!
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super lief en mooie kaartje,prachtig gebaar.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi kaartje en ik vind het leuk dat je zoiets doet!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow hun beautiful card, fab image and lovely cause too, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een pracht an een kaart en het totale plaatje vind ik super
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een prachtig kaartje geworden!!! Een heel goed idee, ik ga meteen even kijken...............

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely card! Such a cute little image!!
    Thanks for playing at The Crafty Pad this week in our Give It A Punch Challenge!
    Good Luck
    Hugs
    Dawn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor dit mooie initiatief.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig initiatief!
    Je hebt er een geweldig mooi kaartje voor gemaakt!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Babette,
    Wat een schitterende kaart,en dat voor een goed doel, echt super!!!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. such a beautiful card thansk for joining us at cutie pie cheers sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a beautiful card Babette. Thank you so much for sharing it with us at Let's Craft and Create.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief schattig geweldig kaartje heb je gemaakt voor een geweldig goed doel. I'm loving it. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A lovely cute image.
    Thanks for joining Papertake Weekly.
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen