zaterdag 10 december 2011

Kaartje voor KKF 2

Hallo allemaal, genieten jullie ook zo van het weer van de laatste tijd? Moet zeggen dat het niet echt mijn favo weer is, maar het is wel lekker om te knutselen als je niet wordt afgeleid door een stralende zon buiten. Dit keer heb ik weer een kaartje voor het kinderkankerfonds gemaakt, alleen heb ik nu de jongens variant van de stempel gebruikt.

  

Het papier is vanBasic Grey uit de paperpad Oxford. De stempel is dus van MoManning, ingekleurd me Derwent potloden. De sterren zijn van MFT. De border is een stans van Nellie Snellen en de plakparels van WOC. Het touwtje komt van de verpakking van een van de Sinterklaas cadeautjes van mijn dochter ( wie wat bewaart...).
Het blijft nog altijd zoeken naar de balans tussen genoeg en teveel erop bij een mannen/jongens kaart. Maar ik vond, zeker aangezien het doel van de kaart, dat er niet teveel op moest en ben dit keer dan ook erg tevreden met mijn jongenskaart, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Het kaartje doet mee met de volgende challenges:
- Basic Grey: Anything Goes
- Totally Papercrafts: Anything But Christmas
- Papertake Weekly: Anything Goes
- Cooking It Up With Katie: Anything Goes
- Divas by Design: Anything Goes
- Cute Card Thursday: Anything Goes
 
Groetjes Babette

27 opmerkingen:

  1. Hoi Babette,

    deze is ook al zo mooi! Ik ben het met je eens dat er niet te veel op moet voor deze gelegenheid. En de sterren zijn heel toepasselijk.
    Mooi met dat touwtje door de nestelringetjes!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Babette!
    lekker stoer ook
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart! Prachtig papier en leuke afbeelding en leuk gedaan met het touwtje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Babette.
    Heel mooi kaartje.
    Ik vind dat je zo mooi inkleurd met derwent,ik vind t soms nog moeilijk.
    Eem mooi idee,kaarten maken voor KKF.
    Groeten

    WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is weer super leuk babette mooi papier heb je gebruikt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig jongenskaartje Babette!
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Babette,
    Mooie kaart en een schattige stempel.
    Echt een beauty

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje!
    Op het meisjeskaart vond ik die vlinders al zo toepasselijk en ik vind het dan ook mooi dat je hier voor sterren hebt gekozen, ook al zo toepasselijk.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi babette
    een erg mooie kaart en vooral die gekruiste touwtjes vind ik helemaal top!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat is dit weer een prachtig kaartje geworden. Helemaal af hoor. Zag dat je met de meisjesversie in de prijzen was gevallen. Proficiat. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke! Gaaf hoe je het touwtje deed, ga ik proberen onthouden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello Babette, a wonderful boys card. A lovely image and great colours. Really like how you have used the string. Thanks for joining in with us this time at Divas by Design. Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, mooie stempel heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love this Mo image and your papers are great too Thanks for joining us at CCT.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige lieve kaart is dit.
    Super stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart!
    Ik vind het ook zo'n prachtig doel waar je ze nu voor maakt!
    Heel mooi gedaan!!!
    Jongens kaarten blijven idd erg moeilijk, maar ik vind deze echt super goed gelukt!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A gorgeous creation hun! Thanks for playing at PTW! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. beautiful card love the layout and papers thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je kaart prachtig! Leuk afdrukje en stoer papier!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Just so gorgeous hun...!

    thanks for joining us at Divas & TPC...and good luck...!

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wonderful coloring, Babette! Thanks for submitting this to the 'Anything Goes' challenge at Cooking It Up with Katie this time. You can enter a total of 3 times for this challenge, which runs until January 3. Merry Christmas.
    NanaConnie DT Chef

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik snap wel waarom je tevreden bent met het resultaat. Hij is helemaal af en helemaal geweldig. Zo'n lieverdje die stempel net als het meisjesstempeltje. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is an adorable card. Thank you for entering the Divas challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous card Babette :-) the image is adorable and the colours and design are fab

    thanks for joining us on the PTW and Totally Papercrafts Challenges :-)
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. An absolutely gorgeous Babette, I love the adorably of Mo's stunning image, your colours and details are perfect.

    Thanks so much for join with us at Basic Grey.
    love
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen