donderdag 8 december 2011

A Very Special Birthday Kiss

Hallo allemaal, dit keer weer eens een mannenkaartje. Deze is voor mijn schoonvader die van de week jarig was. Het was wel even puzzelen wat ik nou precies moest gaan gebruiken aangezien bijna alles wat ik heb niet echt geschikt is voor mannenkaartjes. Ik hoop dan ook dat dit ermee door kan en het niet te vrouwelijk is geworden. Mijn man vind mijn kaarten namelijk over het algemeen te vrouwelijk. Daar heeft hij natuurlijk gelijk in maar vind dat toch het leukst om te maken. Maar af en toe heb je ook wel eens wat anders nodig. Dit is het geworden.

  

Het papier is van Rosa Dotje. De digi is van Kenny K, ingekleurd met Derwent potloden. De tekst is gemaakt met stickers van Nellie Snellen. Het juteband en de plakparels zijn van WOC en de sterren zijn van een stans van MFT.
Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden en ben erg benieuwd naar jullie mening over of het kaartje er als mannenkaart mee door kan.

Het kaartje doet mee met de volgende challenges:
- Kenny K: Add Some Texture
- 2 Sisters: Punches and/or Dies
- Here Come The Boys: For The Man in Your Life
- One Stitch At A Time: Be Square
- The Crafty Pad: Give It A Punch
 
Groetjes Babette

25 opmerkingen:

  1. Dit is toch geweldig om als schoonvader te mogen ontvangen!!! Hij is helemaal super!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit een echte mannenkaart hoor Babette met die afbeelding erop! Heel mooie gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal super Babette, echt een mannenkaart!

    Groetjes Tinek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Babette,
    Nou en of dit een leuke mannenkaart is. Ik zou niet direct voor deze afbeelding gekozen hebben maar het tekstje erbij is wel erg leuk. Dus wat mij betreft helemaal geslaagd.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Babette,

    Wat een leuke mannenkaart is dit zeg, vond je schoonvader hem ook leuk?

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Babette, nou volgens mij is elke man erg blij als hij zo'n dame voor zijn verjaardag krijgt. Ik vind je kaartje heel geslaagd en zeer zeker geschikt voor een man. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke mannenkaart, ik vind hem er geweldig mooi uitzien.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo Babette,

    Hele leuke kaart.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit kan zeker! Ik ken heel wat mannen die dit helemaal te gek zouden vinden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke mannenkaart Babette! Leuk dat je meedoet met KKKG deze week!

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous card!

    Thanks for joining us at One Stitch at a Time this week, and good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi babette
    nou dit is echt een stoere sexie mannenkaart en ik denk dat je schoonvader er heel blij mee zult zijn,erg gaaf!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is a great image, love your colouring. Thanks for playing over at HERE COME THE BOYS.
    Hugs Di
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fab card. Thanks for joining in with our Be Square challenge over at one stitch at a time and good luck Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie mannenkaart is het geworden volgens mij was je schoonvader er wel blij mee mijn ervaring is dat de heren de damens van Kenny K wel erg leuk vinden.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super leuke kaart babette mijn man zou hem ook willen, dus een echte mannenkaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow! Fab image!! A really lovely card! Thank you for playing at Here Come The Boys! Woo x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very sassy card! Thanks for sharing it with us at The crafty Pad for our Give It A Punch (use at least three punched shapes) Challenge THEIS week!
    Good Luck
    Hugs
    Dawn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Whoo! Thanks for playing with us at The Crafty Pad in our Punch at Least Three Challenge.
    Good luck,
    Victoria Lavender

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Babette,
    a very sassy card! Thank you so much for sharing with us at THE CRAFTY PAD and for taking part in our 'Give it a Punch' challenge.

    Hugs, Ali x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha, da's wel een hele sexy digi!! Ik vind hem helemaal geweldig. Ben benieuwd wat je schoonvader ervan vindt. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen